Frakt & Leverans

Leveransvillkor
Alla priser visas inklusive moms. Leveranser sköts främst av PostNord. Vi skickar dina varor samma dag om du lägger beställningen före kl 12:00 helgfria vardagar. Bambino levererar inom Sverige. Fraktkostnaden framgår alltid som en del av den totala ordersumman. Löser du inte ut ditt paket debiterar vi en hanteringsavgift på 250 kr. Inom Sverige tar en leverans cirka 3 arbetsdagar.

Leveransstatus
När din order har tagits emot får du alltid en orderbekräftelse från oss via e-post. Kontrollera din skräppost om du inte får vår orderbekräftelse, den kan ha fastnat i ditt skräppostfilter. Om du har beställt en produkt eller färg som är slut tar vi kontakt med dig via e-post för att höra hur du vill göra.

Leveransförsening
Om en leveransförsening uppstår kontaktar vid dig. Då har du som kund rätt att avbryta köpet. Det gör du genom att skicka e-post till bambinoshop@bambino-mam.se och meddela att du vill häva köpet. Då återbetalar vi hela orderbeloppet. Pengarna blir synliga på ditt bankkonto efter max 14 dagar.

Transportskada
Om ditt paket eller någon produkt är skadad när du får det ber vi dig att omedelbart anmäla detta till bambinoshop@bambino-mam.se. Ingen del av den skadade produkten får användas. Spara också allt emballage och ta gärna en bild på hur det såg ut när du packade upp paketet/produkten. Bifoga bilden när du anmäler skadan till bambinoshop@bambino-mam.se. Använd returnotan som bifogats med ditt paket när du skickar tillbaka paketet. Den finns även att skriva ut här. Har du ytterligare frågor kontakta: bambinoshop@bambino-mam.se

Leveranssätt
Leveranser sköts främst av PostNord. När ditt paket finns att hämta får du en avi från ditt lokala ombud. Är det ett litet paket kan du ha turen att brevbäraren tar med sig paketet ut till din brevlåda.

Här finner du våra kompletta köpvillkor.